Preokrenuti kolač od jabuka

Obožavam kolače s jabukama i općenito voćne kolače. Jer su lagani a jabuke puste svoj sok pa su sočni i baš po mom ukusu. Ako dijelite sa mnom ljubav prema kolačima s jabukama, onda je ova voćna fantazija baš ono što trebate isprobati. Ja sam ga radila po prvi put i svi smo bili očarani okusima a u kolaču su uživali čak i oni koji nisu ljubitelji kremastih kolača.


Ono što je najbolje kod ovog kolača jest, već sam rekla, to da je izrazito lagan i sočan. Osobno ne volim baš preteške kolače i zato mi je ovaj kolač pravo otkriće. Također ne volim ni kad je biskvit presuhi i zato u često biskvit zalijevam vrućim mlijekom da bi bio sočniji, no kod ovog kolača to nije potrebno jer jabuke omekšaju i puste svoje sokove pa se sve lijepo spoji i bude savršeno sočno i mekano. Radila sam ovaj kolač prema receptu iz jedne kuharice koju imam, čini mi se da se radi o jednoj od kuharica Gospodarskog lista.


Priprema jabuka:

  • jabuke (prema želji)
  • šećer

Dublji kalup u kojemu ćete pripremati kolač posipajte šećerom u sloju debljine pola cm (otprilike).
Količina šećera koju ćete posipati ovisi prije svega o vašem ukusu i o tome koliko sladak kolač želite.
Na sloj šećera posložite prethodno oguljene i na kriške narezane jabuke.
Tako pripremljene jabuke idu u pećnicu na 160°C, otprilike 25 minuta.

Biskvit:

  • 4 jaja
  • 4 velike žlice brašna
  • 1/2 praška za pecivo
  • 4 velike žlice šećera

Dok su jabuke u pećnici, pripremite smjesu za biskvit.
Izmiksajte žutanjke i šećer u pjenastu smjesu kojoj dodajete snijeg od bjelanjaka.
Sve zajedno izmiksajte i dodajte brašno pomiješano s praškom za pecivo pa ručno izmješajte smjesu.

Kad su jabuke gotove, izvadite kalup s jabukama iz pećnice i preko njih prelijte smjesu za biskvit.
Sve zajedno vratite u pećnicu na još 10 do 15 minuta.
Biskvit je pečeni kad ga probodete čačkalicom a na njoj nema ni traga sirovu tijestu.

Gotov biskvit izvadite iz pećnice i ostavite ga tako da se malo ohladi pa ga onda izvadite iz kalupa tako da ga preokrenete na krpu i dobiti ćete kolač kojem je biskvit na dnu a sloj jabuka na vrhu.


Dekoracija:

  • slatko vrhnje
  • dekorativni posip

Kad ste preokrenuli biskvit s jabukama, preostaje vam samo još čvrsto izraditi slatko vrhnje (ili šlag ako ga više volite) i njime premazati kolač.

Ja sam kolač dekorirala posipom u obliku pahuljica koji se odlično uklopio u hladno zimsko vrijeme kad sam radila kolač. I to je to, kolač je spreman za hlađenje a nakon toga i za degustiranje.










Dobar tek!

0 komentara :