Cupcakesi za vjenčani photo session

Prošlo je devet godina otkako smo se upoznali a sad ću već prošla i tri mjeseca od našeg velikog dana koji je bio 14.05.2016. I bio je to savršeni dan. Obasjalo nas je sunce, pala nam je i kiša, na fotkanju su nas uhvatili mrki oblaci i grmljavina. Kad smo se vozili doma s photo sessiona kiša je lila ko iz kabla. Volim misliti da su nam na taj način djed i baka htjeli dati do znanja da su i oni uz nas. Jer iako su naše obitelji odnosno naši najbliži bili uz nas, oni su nedostajali. I sjetila sam ih se i u Crkvi i kad smo se vozili kroz taj prolom oblaka. Definitivno se sve savršeno poklopilo. Nije mi smetala kiša i bilo je sve baš onako kako treba biti. Jer oni koji tamo gore budno paze na nas znaju koliko volim kišu pa su odlučili da taj dan imam sve :).

Za fotkanje smo odabrali Jelenu i My Joy Studio te smo najprije odradili zaručničko fotkanje na Plitvičkim jezerima i u Zadru nekih mjesec dana prije vjenčanja a vjenčano fotkanje smo obavili na Aquacity-ju u Varaždinu. Kako vodim gastro i lifestyle blog, oduvijek sam mislila da ću si sama raditi sve detalje i pripremati čak i kolače i tortu za vjenčanje, no to nažalost uz posao nisam sve stigla iako sam imala ideja na pretek. Stoga sam se odlučila napraviti barem nekoliko cupcakesa koji su nam poslužili za fotkanje na dan vjenčanja. Da nam taj dan bude još slađi. I znate što mi je samo žao? Što zbog prstiju nisam mogla raditi royal icing keksiće odnosno jestive keksić-pozivnice za vjenčanje i zahvalnice u obliku kutijice u koju bi upakirala par keksića, stavila mašnicu, dodala neku porukicu... Ali nema veze, to su samo detalji. Mnogo mi je bitnije to što nam taj dan nije bio previše stresan i što smo se okružili nama najbitnijim ljudima.


Cupcakese sam pekla dan ranije, dekorirala ujutro na dan vjenčanja nakon što sam se vratila sa šminkanja a toppere sam radila dan ranije jer su se morali osušiti na vrijeme. Sjećam se i da sam u zadnji tren po kiši jurila u Slatku Bajku po ukrase i onda na moju sreću ulovila i Wilton 1M nastavak za dekoriranje :). Radila sam sve brzinski i nisam im se mogla posvetiti koliko bih htjela no super su nas poslužili za fotkanje. Eto, dok jedni imaju strku i zbrku na taj dan, ja sam jutro provela dekorirajući kolačiće :). Fotke s tim kolačićima su mi baš nekako posebno drage, u mom su stilu i žao mi je samo što nismo imali više vremena za fotkanje da iskoristimo sve rekvizite koje sam pripremila.

Ono što je najsmješnije jest to da sam na kraju cupcakese zaboravila kod mojih doma u frižderu. Vozimo se mi prema Aquacity-ju i sjetim se u autu da sam kolače zaboravila. A toliko sam truda uložila. Zovem doma da provjerim je li uistinu tako jer po autu nisam mogla tražiti budući da je bio krcat balonima (o tome ću vam još pričati) i kažu mi moji da je sestra već krenula za nama i vozi ona meni moje kolače. Tako da je sve dobro završilo a meni je srce bilo na mjestu :))).

U nastavku prilažem nekoliko fotografija koje su djelo My Joy Studia a ostale fotkice su fotkane mobitelom pa nisu nešto ali će poslužiti. Kako je mužu dan prije vjenčanja bio rođendan, htjela sam da ga također nekako obilježimo pa sam njemu napravila i rođendanski cupcakes za fotkanje. Uživajte u fotkicama a recept nije posebno navođen jer su svi recepti za cupcakese već na blogu pa ih možete naći u arhivi.

Cupcakesi su posluženi na krasnom bijelom stalku za torte koji sam dobila od Cute Color tako da obavezno zavirite kod njih ako volite ovakve detalje za kuhinju ili uživate u pripremi slastica jer ćete ondje naći pravo malo carstvo alata i sitnica koje ćete htjeti u svojoj kuhinji! Ja im se ovom prilikom još jednom zahvaljujem jer su uljepšali ne samo moje slastičarske avanture već i naše vjenčanje učinili posebnijim. Svijećice sa srčekima sam kupila u KiK-u a košarice za cupcakese sam dobila od kolegice koja je prije radila u našoj firmi i sad su mi se savršeno uklopile u cijelu priču.


Rođendanski cupcake

 Prije dekoriranja...

Različiti načini dekoriranja cupcakesa 


 Brzinska fotka gotovih cupcakesa, spakiranih za transport :)

I eto nas već na kraju.. bit će sigurno još koja priča s vjenčanja a do onda, nadam se da su vam se svidjeli moji rekviziti za fotkanje :))).

0 komentara :